Dag 10, vad som får mig att börja gråta

Jag ska inte säga att jag gråter ofta, men det krävs inte mycket för att jag ska bli ledsen. Det kan vara att jag har haft en dålig dag eller att jag är arg/stressad över någonting.
Självklart så gråter jag inte floder bara för att jag har haft en dålig dag, men det är snarare när folk i min närhet blir skadade eller ännu värre, när de går bort. Den känslan är rent utav obeskrivlig.
Jag gråter även varje år när det är dags att åka hem från Gunnorp, egentligen kan jag tycka att det känns själviskt att gråta för en sådan sak, men när man väl är där och ska lämna årets höjdpunkt så går det inte att komma ifrån tårarna.
Filmer har jag ganska svårt att gråta till, men när jag kollar på "Allt för min syster" kan jag inte hålla mig från tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0