Tolkning!

Ja, idag drog jag med mig storebror Jeremy och mamma ut till stallet. Det var nämligen så att vi tolkade på riktigt idag, en av oss red, den andra satt i pulkan och mamma tog kort. Det var jätteskoj! Jeremy red mest då han tyckte det var roligast, och jäklar vad svårt det var att sitta kvar i pulkan i galoppen xD Så det blev flest bilder när jag sitter i pulkan i trav då jag inte lyckades hålla mig kvar länge nog för bilder i galoppen x) Men nu kommer en bildbomb på detta skojiga äventyr. Jag ber er dock att ursäkta den dåliga bildkvalitén, men min systemkamera är trasig så bilderna är fotade med den gamla, aningen sämre digitalkameran. Men här kommer de iallafall! :D Titta och njut vettja:D

Den sista bilden är min bror i pulkan, den får avsluta för denna gång, hoppas ni njöt av mina avtrillningar från pulkan som fastnade på bild. C'ya!


Kommentarer
Postat av: Julia

Ser superkul ut det där! :) Vilket fint schabrak du hade också! :) <3

2011-02-25 @ 22:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0