Sweet Spider ♥


jag älskar dig mest i hela vida världen, glöm aldrig det.

Första nationella idag då, jag tror att det gick helt okej faktiskt, inte allt för svårt. Sen hemkunskap där vi gjorde smoothie och sen fick äta äcklig fisk i matsalen. Sen svenska och h-tid. Efter skolan åkte jag och maja till stallet, spisan hade tydligen vart lite konstig i morse så vi gick ut på en liten promenad men kom inte så lång eftersom det var så jävla halt och min bebis har inga skor så hon såg ut som bambi på hal is, stackarn. Så vi gick tillbaka och myste i stallet, bebis var galet mysig. Stog och hängde på mig hela tiden och skulle ha sitt huvud på mitt huvud och pussades och höll på. söthäst ♥
Nu ska jag snart gå och duscha, ha det fint.

Kommentarer
Postat av: Julia

Aww, asså ni är så grymt fina!! :)

2011-02-08 @ 20:48:11
Postat av: Jenny

va söt du är julia ! :)

2011-02-08 @ 21:57:50
URL: http://tjejornas.webblogg.se/
Postat av: Julia

Äh, säger ju bara sanningen ;)

2011-02-09 @ 17:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0