Sommar tack!

Godmorgon bloggläsare :)
Kom upp i mitt rum efter att ha gjort i frukost och ba "det luktar sommarlovsmorgon här inne..." Jag tror att det kan vara ett tecken på att jag längtar till sommaren! Mest av allt längtar jag bort från snön och kylan för den gör att jag är tvungen att åka pulka och skridskor på idrotten, me no likey.
Dessutom innebär sommar först en återträff med mina kära vänner på en Håkan Hellström-konsert i Göteborg, hur coolt låter inte det liksom!? Sen så är ju sommarlov lika med GUNNORP!!
Näe nu ska jag sluta drömma och återgå till min frukost :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vi har finn 5 fel uppe nu! Gissa och vinn länkning! :)

2011-02-07 @ 15:36:32
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Hihi okej:) Smaken är ju alltid olika. ;D

2011-02-07 @ 16:06:19
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0