onsdag kväll

Hejsan hejsan!
Onsdag idag, intressant dag... två prov, matte och historia, båda gick bra tror jag! Slutade tjugo i två vilket var väldigt skönt, sedan gick jag och mamma och käkade kinamat, mums! Sedan har jag en förskräcklig liten historia att berätta. Jag gick ensam på stan lite grann och känner att jag måste gå på toa. Jag har inga lösa pengar så går in på hemköp och köper en liiiiiiiten kindermaxi så jag kan få en femma i växel. I alla fall, går till toaletten, stoppar in min femma, går in och låser dörren. Men vid låset står det att det är låst när man vrider åt ett annat håll. Så jag gör det. Det visar sig att skyltningen är fel och nu har jag låst upp ju. Och då visar det sig att man inte kan låsa igen om man inte stoppar in en till femma!!! Så jag slösade en femma på att inte få gå på toa -.- dumt!
I alla fall, kom hem och var tvungen att skriva en engelskauppsats, den blev stört bra ;) Och nu borde jag syssla med min kemilabbrapport, så nu får jag sluta blogga!
Tänkte i alla fall dela med mig av någon som jag skrattade hjärtligt åt :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0