Jag kan inte fånga dig för jag vet att hela stan vill ha dig


Nu sitter jag och kollar på sommar i sverige med syster som sitter och snurrar hörlurarna runt fingrarna som hon aaalltid gör! nae , börjar bli irriterande här.. haha
Såhär har min dag sett ut:
vakna
frukost
MarioKart wii
lunch
Ikano
MarioKart wii
Film - KLARA ( skriver mer om den i ett annat inlägg )
MarioKart wii
Data
Händelsefull dag.. Men skyller på att jag har träningsvärk i magen.. HAH
Ser ut som jag är beroende av tv-spelet MarioKart wii och det känner jag att jag håller på att bli.. hehe ILLA
Det känns inte alls bra .. men annars har det varit en lugn dag utan stress och massa skit!
GREAT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0