Dag 19: Favoritlåt+Youtubelänk

Ja, jag vet att det tekniskt sett är dag 20 nu, men jag fuskade ju förut och då kan ju inte åtta minuter nu spela så stor roll. Och jag lovade ju faktiskt att det här inlägget skulle komma upp, och jag skulle ju aldrig svika er liksom. Nevahh. Och jag har faktiskt en bra bortförklaring; jag har varit upptagen med bloggdesignen hela kvällen! Och massa timmar den här veckan. Nå är den någorlunda klar och jag håller typ på att gå in i väggen. Nästan. Nej, men vad tycker ni? Själv är jag ganska nöjd, men tycker att den ser lite tom och inte helt genomarbetad ut. Får fixa det sen. I alla faaaaaaall, vi återvänder till dagens ämne.

Jag byter favoritlåtar hela tiden. Det är alltid någon låt som jag tycker om att lyssna på lite extra och alltid väljer först när jag sitter på bussen till skolan. Det kan pågå i några veckor. Sen så tröttnar jag lite och hittar en ny. Men det betyder ju inte att jag helt glömt bort den tidigare låten, den finns antagligen fortfarande högt upp på min spellista.
Det har alltså varit ganska svårt för mig att välja en låt nu. För om jag väljer någon av de låtar jag lyssnar på mest just nu så innebär ju det att det kanske inte är min favoritlåt om några veckor. Men äh, jag tar chansen.
Den här låten har jag lyssnat på ett tag nu och jag absolut älskar den. Det är mina absoluta favoritartister som gör en låt tillsammans; Lykke Li och Bon Iver. Originallåten är egentligen en Lykke Li-låt, men här gör de en cover ute i en park. Inte den bästa ljudkvaliten kanske, men det gör inget.

Lykke Li and Bon Iver - Dance Dance Dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0