Ett litet inlägg...

Ledsen att jag varit så dålig på att blogga men det har hänt en hel del under min sommar... Underbart ridläger på Gunnorp, hade Rufus såklart. Sedan jobbade jag som ledare för världens underbaraste ungar och Selma fick även följa med då. Efter det umgicks jag och Christopher otroligt mycket och hade det helt fantastiskt tillsammans. Sen åkte jag en vecka till varma Turkiet och upplevde massa skoj saker. När jag kom hem gjorde jag och Christopher slut, efter 1 år och 7 månader... Känns väldigt tungt och sorgligt, men jag har Selma och mina fina kompisar så jag får väl helt enkelt överleva även om det känns som om det inte kommer gå för tillfället...

puss på er.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du verkar vara en stark tjej så jag tror nog du överlever!

Det finns väldigt många bra killar där ute som väntar på att bli upptäckta. ;)

2011-08-12 @ 12:39:56
URL: http://helgur.blogg.se/
Postat av: Slugo

Tack jag hoppas verkligen det... Det var tungt det här... Men jag har underbara vänner och familj så det ska nog gå förr eller senare...

2011-08-12 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0