Kommer ni ihåg mig?

Nu har jag blivit utpressad, hotad, trakasserad, you name it - till att blogga. Eller nästan så var det i alla fall. Jaha. Just nu är jag hemma och tuggar i mig en stor Frukt och mandel-kaka framför datorn och har ångest över allt skolarbete som borde göras. Två uppgifter till kreativt skrivande, och efterreflektioner till dem, och pq-formeln som ligger ute på köksbänken och skriker efter att få lösa lite andragradsekvationer. Very interezzzzting.

Något som faktiskt är lite roligare är att jag håller på att (kanske) få ett jobb! På det bästa stället av dem alla, McDonald's. En helt fantastisk timlön har jag hört att dom har och ett helt stressfritt arbete. Eller kanske inte, men man tar väl vad man får, just nu är jag bara så himla glad att jag kanske kommer få möjligheten att tjäna lite egna pengar. Har redan planerat hur mycket jag ska lägga undan i månaden och alla grejer jag ändå kommer kunna köpa. Nej, nu ska jag sätta igång med plugget och sen så ska jag ner till friskis och träna, peace out!

Kommentarer
Postat av: maja

hette hon nike? :) <3 haha puss

2011-04-03 @ 14:35:04
URL: http://tejornas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0